© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 4. juni 2017

Mer nytt

Dagen etter at jeg skrev forrige innlegg, kom sannelig innkallelse til genetisk veiledning medio juni. Endelig! Det står på ett av alle arkene som kom at "Hvis du selv ikke har hatt kreft, og den som har hatt kreft i familien lever, er det en fordel om hun blir med deg til timen her for informasjon og eventuell testing.", så jeg prøver å få med min mor hvis hun har tid og ork til det. Hun er jo allerede inni et opplegg og har vel mer informasjon allerede enn meg.

Jeg ringte min mor i går. Foreldrene mine er på hytta denne helgen, så det ble ikke noe av middagen jeg hadde planlagt. Den ble utsatt til neste helg i stedet. Min mor kunne forøvrig opplyse at det var funn i én lymfeknute i lysken og at hun skal til scintigrafi (for å sjekke om det er spredning til skjelettet), CT og diverse blodprøver. Svar på alt dette skulle hun få 13. juni. Jeg håper og ber om det ikke er mer spredning nå. Det holder med det hun allerede har fått. Legen som behandler henne spurte henne forresten om TV2 kunne filme under den siste timen, men min mor er litt avventende og har ikke bestemt seg ennå. Underholdning av andres elendighet - ikke et nytt fenomen. 

Noen av de nye plantene på verandaen før potting.
 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...