© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 20. juni 2017

Dritt og lort - del 2

Mandag hadde min mor en time på Radiumhospitalet for å snakke med legene om videre undersøkelser og behandling. Hun hadde ringt dem i forrige uke for å høre om det var snakk om innleggelse, noe det ikke var. Men mens hun var til samtale i går, fikk de en avbestilling, så nå er hun innlagt likevel. Og det blir en fem timers lang operasjon på onsdag hvor de skal gjøre noe med/i lysken hennes hvor de fant en metastase. Og så skal hun få en cytostatika-hestekur, som nok vil gjøre henne rimelig klein til forms. Det skal være en éngangskur som forhåpentligvis vil fjerne "de mørke flekkene" rundt primærmelanomet. Far min kjørte alene tilbake fra Oslo i går ettermiddag via Sverige. Han "hadde jo billettene!", og min niese bor hos dem denne uka fordi hun måtte ut av studentboligen. Far tar med seg niesen min tilbake til Oslo til torsdag. Jeg er spent på hvordan det vil gå med mor. Alternativet, sa legen, var å amputere foten ved hofta ...

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...