© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 30. mars 2017

Oppdatering

Jeg har endelig vært til legen og snakket om MR-resultatene. For én gangs skyld kom jeg inn presis på tiden, og hun var så stolt over det at hun kommenterte det selv. "Dette er du ikke vant til?", spurte hun. Og det hadde hun rett i. 

Det blir ingen inngrep på lipomet. Ennå, ihvertfall. Hun henviser meg til kontroll-MR om et halvt år, og jeg sa at jeg kunne avvente til etter det. Jeg synes fettklumpen på ryggen er skjemmende og har egentlig lyst å bli kvitt den, men så har jeg jo den morsomme EDS-komplikasjonen i tillegg. Så jeg avventer. Og forbereder meg i det stille på å argumentere for å bli kvitt den til høsten. Etter MR-en.

Neste uke skal jeg til fysioterapi for første gang på noen år. Siden vi flyttet fra Oslo, faktisk. Jeg hadde siste naprapattime i desember, og det har gått overraskende bra til nå. Jeg har kvidd meg for å bestille time hos fysioterapeut fordi jeg ikke har et akutt behov for det, men ettersom det er litt ventetid på å komme inn til henne, fikk jeg endelig ånden over meg for et par uker siden og ringte dem. Og plutselig satt jeg med en prematur time som jeg ikke synes jeg kan si nei til bare fordi jeg ikke har vondt akkurat her og nå.

På grunn av fysioterapitimen må jeg avbestille PT-timen min den dagen fordi de er nesten sammenfallende. Det har vært ekstremt lite trening i de siste ukene. Først forsvant all treningsmotivasjon på grunn av den dårlige nyheten om min mor. Og så lå jeg langflat av en heftig forkjølelse. Og nå må jeg avbestille treningstimen neste uke. Jeg lover å skjerpe meg!

Men til helgen skal koret mitt holde konsert! Det blir både gøy og spennende - og litt skummelt! 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...