© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 7. februar 2017

Kontra kontra

Dritt! Min mor var på sykehuset i går for å skifte bandasje på foten igjen. Og i går fikk hun den endelige, kjedelige beskjeden om at hun -har- brystkreft. Hun legges inn til onsdag og skrives forhåpentligvis ut igjen på fredag etter operasjon torsdag. Vi håper alle at det blir enkelt å fjerne det som skal vekk og at det ikke dukker opp kjipe overraskelser underveis i operasjonen. Som vi sørlendinger sier: Æ liår de' ikke!

Kanskje det var en mening med at jeg hadde en femmer i lommeboka på torsdag - akkurat nok til ett lodd i jobbens vinlotteri. For da jeg kom på vakt mandag ettermiddag fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet en boblende prosecco. Kanskje jeg skal trøstedrikke litt til helgen?

 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...