© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 17. januar 2017

Syvsover

I dag forsov jeg meg til PT-timen. Snakk om bortkastede penger! Det er første gang på de to årene jeg har gått der, men likevel surt. Jeg husker at mannen sa hadet i det han dro på jobb og jeg husker at jeg hørte søppeltømmerne utenfor da de var på sitt ukentlige besøk i gata. Jeg kan overhodet ikke huske at jeg slo av alarmen på mobilen. Det er liksom ikke bare å trykke på en knapp og så er alarmen avslått, heller. Jeg må heve meg opp på én arm i senga, strekke meg over to bøker på nattbordet og så sveipe over mobilskjermen for å slå den av. Hadde jeg bare trykket midt på skjermen, så hadde jeg i det minste snoozet i ti minutter ekstra - men neida, jeg klarte bevisstløst å sveipe av hele greia. Det er utrolig hva jeg får til.

Jeg har vært mye trøtt i det siste. Det er mulig at det er all jobbingen i høst og i juletiden som nå slår inn. Forrige tirsdag kom jeg meg på PT-time, men da ble jeg så trøtt og sliten på ettermiddagen at jeg ikke hadde krefter til å dra på korøvelsen den kvelden. Jeg sov på sofaen fra 17 til 21 i stedet. Og på søndag som var tilbrakte jeg 13 timer i senga før jeg våknet til live utpå ettermiddagen. Jeg hadde riktignok hatt en forskjøvet kveldsvakt kvelden før, men det rettferdiggjør da ikke en slik utskeielse.

Trøttheten er forhåpentligvis forbigående. Det hjelper kanskje også hvis jeg kan bli litt flinkere til å legge meg på sjebelige tider.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...