© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 6. januar 2017

På flere plattformer

I dag vil jeg slå et slag for Facebook-siden min. Det er riktignok ikke allverdens som skjer der, men jeg legger ut nye poster der etterhvert som de kommer. Og så deler jeg en og annen link jeg synes er verdt å spre til andre. Vil du ikke være med, du også? Det hadde jeg syntes var veldig stas! Du finner siden min her: Rødhettes verden. Velkommen skal du være!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...