© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 7. januar 2017

Flere steder

Ikke bare er jeg på Facebook, men jeg er jammen på Twitter også! Der er jeg faktisk relativt aktiv til tider, og du må gjerne følge meg der. Ettersom den private meg ikke er på Twitter, får jeg ut den delen gjennom blogg-aliaset mitt. Det var også her jeg fikk kontakt med Jens Stoltenberg og fikk spurt om hvor mye rødbete som skal i sildesalaten hans.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...