© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 5. desember 2016

Plutselig tilbake

Jeg har prøvd å vri hjernen for å komme opp med noe å skrive på bloggen, men det ble dårlig resultat av forsøket. Jeg -skal- skrive om Lisboa-turen, men jeg har ikke behandlet alle bildene ennå, så dermed venter jeg litt. Ikke kan jeg skrive om juleforberedelsene mine heller, for dem har jeg ikke begynt på. Jeg skal jobbe hele julehelgen, så det blir lite feiring i år. Og i dag skulle jeg sunget med koret på en adventskonsert, men den forbaska ungen som hostet meg midt i trynet på jobb i forrige uke satte en effektiv stopper for det. Det er godt jeg skal ha lite pasientkontakt i dag, og at jeg kan sove litt lenger enn normalt.

Plutselig er jeg tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...