© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 6. november 2016

Bacalao og portvin?

Jeg drar sydover en tur. Mannen skal på en web summit, og jeg slenger meg med på turen. Ingen av oss har vært i det landet før, så det blir jo en ny opplevelse. Mens han er "på jobb", har jeg dagene til fri disposisjon. Airbnb skal også prøves for første gang. Det gjør turen betraktelig billigere enn et hotellopphold. Leiligheten vi leier er på toppen av en ås, så det blir god utsikt. Det blir også gode utsikter til mye bakkevandring, har jeg forstått. Og som normalt har jeg pakket med flere klær enn jeg kommer til å bruke. Godt jeg har stor koffert!

Om ei uke er vi tilbake igjen. Du merker neppe mitt fravær, denne bloggens aktivitetsnivå tatt i betraktning.


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...