© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 30. oktober 2016

På konsert

Vi har vært på konsert i Oslo! På fredag hadde Jean Michel Jarre konsert i Oslo Spektrum, og mannen og jeg tok turen til Oslo. Praktisk nok overnattet vi hos min brors familie, der plutselig legekontoret mitt ringte på ettermiddagen. Det var legen min som endelig hadde oppdaget mitt lave vitamin D-nivå, og ville skrive ut Divisun for å skikkelig gi meg en boost. Det trengs jo åpenbart.



Det var en bra konsert! Jeg synes JMJ har blitt litt mye tyngre i musikken, med heftig bass og mer upbeat rytme. Mannen syntes dette var JMJs beste konsert, mens jeg likte bedre hans forrige i Oslo. Det var også mindre laserbruk denne gangen, selv om det var et flott lysshow gjennom hele konserten. En JMJ-konsert er vel verdt pengene, og mannen holder seg utrolig godt til å være 68 år!


Jean Michel Jarre spiller på laserharpen sin.


1 kommentar:

  1. Jøss, holder han på fremdeles?

    Det er ikke min type musikk, men jeg har et forhold til musikken likevel..

    Så deilig å komme seg litt ut da!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...