© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 9. oktober 2016

På fornavn

Jeg fikk oppfylt et bursdagsønske i år. Helt tilfeldig, faktisk. Plutselig ramlet det inn en e-post kort før bursdagen min hvor jeg ble spurt om jeg ville prøve ut et produkt fra Color4Care for så å blogge om det, og så kunne jeg velge mellom noen bestemte produkter. Ett av produktene var nemlig noe jeg hadde lyst på sist jeg handlet hos dem, men som jeg da valgte å ikke kjøpe. Navneskilt!

Hos Color4Care kan man nemlig tilpasse navneskiltet til omtrent enhver smak og ønske, for de har svært mange valgmuligheter. Ovalt eller firkantet skilt? Klemme, magnet- eller nålefeste? Font, fontfarge, bakgrunnsbilde eller -farge og illustrasjonsbilde etter eget ønske fra et godt utvalg.
 
Noen av bakgrunnsbildene man kan velge.

Noen av illustrasjonene man kan velge.
Skiltet mitt kom i posten etter omtrent ei uke. Dessverre var det noen små skjønnhetsfeil, som små bobler i overflateplasten og noen hadde klassa på plasten før den var ferdig størknet og satt et avtrykk som ikke går vekk. Slikt er utrolig irriterende, men neppe sjenerende for andre enn meg. Bortsett fra det så navneskiltet flott ut.
 
Grrr!

Dobbelt-grrr!
På jobb bruker jeg uniform, og jeg har bare en bh under. Noen bruker t-skjorte eller en eller annen topp, men jeg foretrekker uten. Da jeg tok på navneskiltet med magneten på innsiden av uniformsoverdelen, tenkte jeg først at dette kunne komme til å bli litt klamt, men jeg glemte fort nok å kjenne etter. En fordel med magnetfeste er at om skiltet kommer litt skjevt på, er det superenkelt å justere på rett plass. Ulempen er nødvendigvis den samme årsaken, samt at man kan miste magneten. Heldigvis kan man kjøpe ny magnet uavhengig av skiltet, om man er så uheldig. 

Jeg har vært veldig fornøyd med å handle hos Color4Care tidligere, og kan gjerne anbefale deg å ta en titt på utvalget deres. De har masse annet også, som klokker, klær, arbeidssko og en haug forskjellig utstyr. Dessverre ble jeg litt skuffet over skjønnhetsfeilene på skiltet, men jeg var nok bare uheldig. De er heldigvis serviceminded og vil selvsagt ordne med nytt skilt hvis noe slikt skulle skje deg. Det har jeg direkte fra kilden som har lest dette innlegget. Under ser du et eksempel på hvordan et ferdig navneskilt kan se ut:

 NB! Dette innlegget er sponset, men meningene er mine egne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...