© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 19. september 2016

Mas

Jeg har vært på medarbeidersamtale (MAS) i uken som var. En helt time var avsatt og vi klarte gjøre kål på 50 av de 60 minuttene, enda jeg var nærmest uforberedt. Jeg fikk høre at jeg var blitt lagt merke til. Her tok seksjonssjefen en kort kunstpause og jeg rakk å tenke "Åkeeeei ..." for meg selv før hun fortsatte med at andre hadde sagt om meg at jeg stod på og var pliktoppfyllende. Og da var det jo helt greit. Faktisk veldig greit. Egentlig litt stas, faktisk.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...