© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 26. september 2016

Jobbe, jobbe

Årrhh, mye jobbing for tiden. Da jeg satte opp turnusen var jeg nok ikke helt klar over hva jeg utsatte meg selv for. Denne uka er litt ekstrem, men det er snart ei ny helg. Tirsdag hadde jeg fri, dagvakt onsdag og torsdag, kveldsvakt fredag og lørdag, dagvakt søndag, kveldsvakt mandag, dagvakt tirsdag og så går jeg på nattevakt onsdag og torsdag kveld. Fredag morgen begynner helgen min. Jeg ser i grunnen frem til det.

Jeg har forresten lyst på ny mobil. Problemet mitt er bare at den tre år gamle Sony Xperia Z som jeg har fungerer helt fint. Litt lite lagringskapasitet nå, og batteriet varer såvidt en dag hvis jeg bruker mobilen litt til surfing og sånt. Men den funker i grunnen helt greit, og da føler jeg det nesten som sløsing å ønske meg en ny mobil. Den som frister er siste modell: Sony Xperia XZ. Hvis jeg benytter meg av forhåndsbestillingsmuligheten før 10. oktober, får jeg med noen øretelefoner på kjøpet. Det er fristende! Og jeg har jo bursdag om ei uke!

Vil ha! Vil ha!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...