© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 27. juli 2016

Snart ferie

Det har blitt lite bloggskriving denne måneden. Det skyldes mye jobbing før ferien begynner. Jeg har nå nedtelling til fredag morgen. Da går jeg av nattevakt og begynner endelig på mine tre etterlengtede sommerferieuker etter å ha jobbet hele sommeren til nå. Det har blitt litt overtid, endel forskyvede vakter og generelt jobbe, jobbe, jobbe. Nå håper jeg ventetiden blir belønnet med strålende sol og sommertemperaturer tre uker til ende.

I begynnelsen av ferien drar vi til svigertrakter på Vestlandet, og hvis været blir sånn tålelig så skal mannen og jeg prøve oss på en litt mer ordentlig topptur sammen med svoger. Ikke sånn altfor utfordrende, men vi må da vel ihvertfall komme oss over 300 moh. I den forbindelse har jeg endelig fått kjøpt meg ei turbukse som passer! Selv om jeg har tatt av meg 18 kg, er jeg fortsatt nokså bred over hoftene og å finne gode bukser i store størrelser kan jammen være en uoverkommerlig oppgave. I dag fant jeg Vestmarka bukse hos Stormberg, og at den var satt ned 300,- gjorde overhodet ingenting. Den blir med på Vestlandsturen i håp om å få brukt den til det den er laget for. Den sitter ihvertfall som et skudd.

Vestmarka bukse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...