© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 30. juli 2016

Min tur!

Endelig ble det min tur til å gå ut i ferie! Det føles nesten som om sommeren er over allerede, for det har ikke akkurat vært noen sydentendenser værmessig. Og nå som det kommer noen findager her i sør, finner vi det for godt å dra vestover. Skikkelig timing, altså.

Men nå er siste nattevakt utsovet, skjorter og bluser strøket, smykker utvalgt, treningstøy, fintøy og dagligdags tøy pakket ned, lesestoff og kryssord funnet frem, batterier ladet og laptop og diverse skotøy på plass.

Før jeg legger meg må jeg permanentfarge øyenbrynene og pakke toalettsaker. Før vi drar i morgen (i dag) må fiskene få mat, stueplantene vannes, kjøleskapet gjennomgås og søpla bæres ut.

Naboen ved siden av oss er så snill å ta på seg vanningsansvar for verandaplantene til vi er tilbake. Deriblant den nye alrunroten 'Green Spice' som erstatter den fine, blå hibiskusen som strøk med en eller annen gang sist vinter.

Plutselig tilbake!

Alunrot - Heuchera 'Green Spice'.Lånt fra HostasDirect.
 

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...