© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 12. juli 2016

Hvilepuls

Hvis hvilepulsen er et mål på hvordan formen er, så må jeg vel si at det absolutt går rette veien. Og vekta forteller meg at jeg nå har tatt av 17 kg fra det tyngste!


Det er mye vaktjobbing for tiden. Vi er midt i ferieavvikling og det er mange sommervikarer på dagene, slik at vi som går i vakt må sørge for at hjulene går rundt hele døgnet. Når plutselig en kollega blir syk, må andre trå til med ekstra netter. Om ikke annet, så blir det ihvertfall noen kroner ekstra. De kommer godt med!

2 kommentarer:

  1. Flott, du er virkleig flink, assa! God sommer i din nye kropp.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gullegod tilbakemelding! Riktig god sommer til deg også! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...