© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 10. juni 2016

Skuffende innsats

Jeg er litt skuffet over meg selv. Jeg hadde jobbfri både tirsdag og torsdag, men kom meg ikke på treningssenteret noen av dagene. Selv ikke en liten gåtur kom jeg meg ut på, og jeg er litt småirritert over det også. Jeg prioriterte å sove ut i stedet for å trene. Natt til mandag sov jeg nemlig bare to timer, og da kom jeg meg rett og slett ikke opp av senga før langt ut på tirsdagen. Sånn går det når man har lakenskrekk. Og det samme skjedde torsdagen. Derfor ble restitueringen prioritert før treningen denne gangen. Det føles likevel bortkastet - både av fridagene og finværet, selv om det er viktig å få nok søvn.

Jeg kommer sterkere tilbake neste uke!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...