© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 21. juni 2016

Lett syrlig

Jeg må nesten skrive noen mer eller mindre velvalgte ord om siste Buzzador-kampanje jeg har deltatt i. For en tid tilbake fikk jeg prøve ut Yoplait Double 0% Sitrus Limited edition. Dette er en fransk fruktyoghurt med 0 % tilsatt sukker og 0 % fett, med smak av appelsin, mandarin og sitron. Stevia er brukt som naturlig søtningsmiddel. To 4-pakninger ble levert på døra i isoporboks, med instruksjon om å dele og smake. Som skrevet, så gjort.


Jeg tok med meg et beger til hver kollega på en kveldsvakt jeg hadde, samt at mannen også fikk prøve et beger. Tilbakemeldingene var nokså likelydende; frisk, sommerlig, lett, god. Mannen elsker sitron i forskjellige former, men han er også litt kresen. Sitronfromasj er så nær himmelen han kommer på jorda, og han har helt forelsket seg i Synnøve Findens Gresk yoghurt sitron. Diverse andre sitronmeieriprodukter kommer ikke like godt ut på hans digge-skala. Yoplait Double 0% Sitrus likte han faktisk. Ikke akkurat ny favoritt, men kan gå an i nøden - og det er omtrent gullmedalje (ihvertfall sølv) når det kommer fra ham.


To av begrene tilfalt meg, og jeg synes den er god. Den er veldig lett i konsistens og frisk og litt syrlig. Jeg er ikke like glad i det syrlige som mannen, så dette er ingen ny favoritt for meg heller. Den er derimot veldig snill på kaloriene.



Designet på dette produktet er fint og det passer smaken. For meg er ikke design så viktig hvis bare produktet er godt nok, men det kan nok være et åte for å få folk til å smake yoghurten for første gang. Er du glad i lette yoghurter og sitrussmak anbefaler jeg å teste ut denne.

#Yoplaitbuzz  #Buzzador

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...