© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 18. mai 2016

Knekkebrød

Knekkebrød! Det har jeg også fått lov å teste gjennom Buzzador. Kornmos bakte knekkebrød med havre og solsikke. En hel pakke fikk jeg tilsendt. Og de er gode, de altså. Produsenten skriver at "Kornmo Havre & Solsikke er bakt med havregryn, solsikkekjerner, hvetekli, linfrø. Litt honning for smakens skyld, litt olje, vann og en klype salt." Men de smakte litt brent, og var både mindre og tykkere enn jeg hadde forventet. Men så lenge man vet hva man kjøper, så er de helt topp. Jeg hadde eple- og pæresyltetøy utan tilsett sukker på de fleste knekkebrødene, og det smakte bra. De siste hadde jeg ekstra røkt kaviar på, og det ble litt mye røkt/brent smak, men de gled likevel glatt ned.

Jeg trodde ærlig talt at jeg hadde litt flere bilder av produktet jeg testet, men så viste det seg når jeg skulle skrive dette, at bildet av tilberedt knekkebrød var lagt ut på instagram, så da må dere klare dere med dette bildet av nyåpnet pakke fra Buzzador i stedet.

Vil jeg anbefale produktet til andre? Ja, liker du knekkebrød, så kjør på!
Vil jeg kjøpe produktet selv? Neppe, jeg er ingen storspiser av knekkebrød og jeg må telle kalorier og proteininnhold og sånt i disse tider. Og i alle tilfeller ble jeg anbefalt Wasa Sport+, så da holder jeg vel meg til det en stund.


#kornmobuzz #kornmo #Buzzador.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...