© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 29. mai 2016

En foreløpig rapport

I dag er fristen min for å rapportere til Buzzador hvordan det har gått med Swiss Diet 28, så jeg skyndter meg å skrive noen mer eller mindre velvalgte ord om min erfaring så langt.


La meg først få klargjøre én ting; Å huske på å ta sin porsjonspose tre ganger om dagen er ikke så enkelt som man skulle tro. Hvis man skal følge instruksjonen, så skal dosen tas 15 til 60 minutter før måltidet, og det går bare ikke når det gjelder frokost når jeg jobber dag. Middag, hvis jeg ikke jobber kveld, er ikke noe problem så sant jeg husker på det. Kveldsmat er litt mer utfordrende igjen, men det går bare på hukommelsen. Slikt sett burde jeg klare to av de tre dagsdosene. 

Jeg klarer snaut nok å huske middagsdosen. Faktisk har jeg vært ganske elendig til å gjennomføre dette prosjektet, og jeg har halvannen pakning igjen (av to mottatte)!

Har produktet økt metthetsfølelsen min? Nja, det er egentlig vanskelig å si. Det skal tas sammen med ett glass vann, og bare dét kan jo være nok til å begrense sultfølelsen. Et vanlig slanketips er jo å alltid ta et glass vann før måltidet, for da er ikke magesekken så tom og fylles raskere, slik at man spiser mindre.

Har produktet begrenset småspisingen min? Det tror jeg ikke, men jeg har kommet litt mer tilbake på rett spor etter pinsen, hvor jeg hadde skjeiet ut litt i matveien igjen.

Har jeg hatt en vektnedgang? Både og. Først gikk jeg faktisk litt opp i vekt, før jeg var litt jojo. I dag var vekten under det som var vekten ved oppstart av prosjektet. Så totalt sett: ja.

Ettersom jeg altså fortsatt har massevis igjen av Swiss Diet igjen, skal jeg fortsette prosjektet, selv om det avsluttes for Buzzadors vedkommende. Fortsettelse følger!

Vekt etter 20 dager på Swiss Diet: 87,7 kg.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...