© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 7. februar 2016

Trening - fordi jeg kan

Uken etter min siste PT-time hadde jeg tenkt å ta treningsfri, bare fordi jeg kunne. Nå har jeg fått operasjonsdatoen for leggen min, og bør trene til vanlig tid, bare fordi jeg kan. Dagen etterpå skal nemlig leggen sløyes litt igjen. Derfor har jeg også meldt meg på nok en Cardio Start-time. Det blir den siste på mange uker. Lurer på hvor immobilisert jeg blir av operasjonen? Nå skal de fjerne det de ikke fikk tatt forrige gang - og litt til. Jeg gruer meg ikke til inngrepet. Jeg gruer meg til rekonvalesensen.

 

4 kommentarer:

  1. Lykke til med operasjon, selv skal jeg bytte hofte på torsdag og gruer meg ikke for den, men for tiden etterpå, blant annet fordi jeg ikke kan trene som jeg har gjort på lenge.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til selv! Din operasjon er mye større enn mitt lille inngrep, og jeg misunner deg ikke. :)

      Slett
  2. Hvordan tilpasser du treningen iforhold til stoffskifte ? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er ikke tilpasset stoffskiftet i det hele tatt da det ikke behøves, heldigvis. Har trent styrketrening i ett år og lite kondis (og tatt hensyn til EDS).

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...