© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 4. februar 2016

Hjertestarter

Ok, jeg overlevde Cardio Start-treningen, og døde ikke en eneste gang underveis. Men jeg vil ikke si at det var en gøyal trening. På langt nær. Jeg kan strekke meg til "greit nok". Beina holdt sånn nogenlunde koordineringen, mens jeg måtte gi opp armene. De hang bare med når beinkoordineringen ikke krevde for stor datakraft. Det mest kjipe var likevel å kjenne på den utrolig dårlige kondisen jeg har. Nå har jeg trent styrke i ett år, og nesten ikke kondis. Det merkes. Jeg har kommet under 90 kg, men evner omtrent ikke å hoppe. Jeg eier ikke spenst lenger. Det suger. 

Jeg er usikker på om jeg kommer til å fortsette å trene Cardio Start, men jeg vet at jeg absolutt burde. Vi var faktisk bare fire på gruppa, så det er ikke akkurat trengsel om plassen. Likevel ble musikken spilt så høyt at det bare var bruddstykker av talen til instruktøren som trengte gjennom. Jeg hørte noe om beina og om armer og 4 og 3 og 2 og NÅ! Jeg var totalt avhengig av å se instruktøren for å følge med. Hørselen kunne jeg glemme å stole på, for jeg fikk jo bare med meg 15% av det hun prøvde brøle gjennom musikken.

Lemsterheten har allerede meldt sin ankomst og jeg ser ikke lyst på morgendagen. Jeg kommer til å gå rundt som ei gammel dame og okke og oie meg over alle vondtene.

Lånt fra Colourbox.com
 

3 kommentarer:

  1. JOda! Ikke gi deg! Husk at du er mye tøffere og flinkere som gjør dette enn sånne fliser som har spilt håndball siden de var 7 og svømt og stukket innom aerobicen når de har hatt tid. Det er DU som er flink og tøff! Fortsett med det!

    SvarSlett
  2. Ler og ler! Du skriver godt, og jeg leser gjerne videre om cardioens forbannelser.

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff, da blir det lenge til neste "forbannelse". Jeg har kastet inn håndkleet for kveldens hjertestartertrening, og om ei uke skal leggen opereres. Da blir det lenge til neste trening, dessverre.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...