© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 11. februar 2016

Hjertestans

Jeg innrømmer det: Jeg pinglet ut. Det ble ingen Cardio Start-trening på meg i kveld likevel. Jeg var så trøtt etter jobb, og jeg kunne kassere 11 000 skritt da jeg kom hjem, at jeg kansellerte bookingen min og døste foran TV-en i stedet. Med noe vaklende samvittighet.

Neste uke har jeg en "planleggingstime" med PT-en som jeg ikke har flere treningstimer hos. Vi skal snakke litt sammen for å sette sammen en slags treningsprogresjonsplan slik at jeg kan trene på egen hånd. Etter praten skal jeg trene. Alene. Og så blir det operasjon dagen etterpå. Stas ...

Fitbit Charge HR - min aktivitetsmåler.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...