© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 3. februar 2016

Festlig

Vi var på fest i helgen. Vi er ikke så ofte på fest, og sist jeg var festkledd var i julen, men da hadde jeg juleklær, og det teller ikke. Nå måtte jeg finne vanlige, fine festklær - og dro på oppdagelsestur i klesskapet mitt. Det ble en hyggelig opplevelse!

Jeg gjenfant to bluser jeg ikke har brukt siden vi flyttet fra Oslo, og de satt som et skudd! For en utrolig deilig følelse! Og om noen få kilo og mage-centimeter så kan jeg bruke favorittfinblusen min også! Jeg fikk den fint på meg, men den var for stram rundt magen. Men snart ...!

Vekta går fortsatt nedover, men ikke så raskt som i begynnelsen. Og nå har jeg bare én PT-time igjen. I morgen kveld skal jeg på Cardio Start-trening for første gang, og kommer sikkert til å dø noen ganger mens vi holder på. Jeg gleder meg ikke, for å si det mildt.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...