© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 19. januar 2016

Flott vintervær

PT-timene mine nærmer seg slutten. Jeg har bare to timer igjen, og to 45 minutters-timer som jeg fikk i et verveforsøk. Den ene av de småtimene har jeg bedt PT-en bruke til å sette opp et progresjonstreningsprogram som jeg kan bruke når jeg begynner på egenhånd.

I dag har det vært et helt fantastisk vintervær på Sørlandet. Sol fra skyfri, blå himmel og hvit snø. Etter dagens PT-trening dro jeg derfor til et parkområde og vandret litt i heia rundt der. Nesten halvannen time ekstra trening, faktisk! Jeg er godt fornøyd.






 

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært ute med hunden så vidt, men synes det er altfor kaldt til å gå på tur nå.

    SvarSlett
  2. Ja, det er nok forskjell i temperatur hos deg og hos meg. Kaldt, men ikke -så- kaldt. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...