© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 8. desember 2015

Opplyst

PT-en min driver stadig og pusher meg for at jeg skal komme over den berømmelige, eller kanskje heller beryktede, dørstokkmila. Og jeg er stadig optimist og tror at jeg skal komme meg opp, ut og av gårde. Jeg lykkes veldig sjeldent, dessverre. Været siste uke innbød ikke til mange utendørsaktiviteter, men da mandagsværet viste seg å bli ganske bra, hadde jeg gått tom for unnskyldninger. Til tross for bare to timers søvn, parkerte jeg veske og matboksen inne da jeg kom hjem etter jobb, snudde i døra og gikk meg en tur. I dag var jeg på min ukentlige trening igjen og nevnte turen til PT-en, og hun ble så glad, så glad på mine vegne. Jeg tror hun hadde gitt litt opp.

På søndag fikk vi hengt opp de nye lysslyngene jeg bestilte på nett. Utrolig nok fikk vi riktig ordre, så da var det bare å skride til verks. Mannen tok ned den gamle, ødelagte slyngen, hengte opp noen nye fester, og så var det å tvinne opp de nye slyngene. Det tok litt tid, men det ble veldig fint da vi var ferdige! Nå lyser vi opp den lille parkeringsplassen ved siden av huset.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...