© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 23. november 2015

Kommende stjerne?

Nå har jeg gjort noe rart. Jeg har registrert meg som statist på statist.no. Jeg har ingen tro på at noen kommer til å "oppdage" meg på noe som helst vis. Det er i det hele tatt tvilsomt at noen kommer til å være interessert i å ha meg med på et sett. Jeg har attpåtil beskrevet meg som introvert uten noen som helst erfaring, for skikkelig å sende de rette signaler.

Så hvorfor i alle dager gjorde jeg dette, da?

Ehh ... Er litt usikker, faktisk. Jeg kjedet meg før jeg la meg natt til i dag, kikket innom bokmerkene under "Diverse"-fanen og oppdaget at jeg hadde lagret linken til statist.no og klikket meg inn. Gratis registrering, ingen forpliktelser. Beskriv meg selv og sleng med et par bilder. Det er jo ingen som gidder lage filmer eller TV-ting utenfor det sentrale Østlandet (og noen ganger Bergen), så sjansen er forsvinnende liten for at jeg er aktuell for noe som helst.

Jeg har vært med på én film, forresten. Informasjonsfilm, vel og merke. Og eneste grunnen til at jeg ble med, var fordi ingen andre på labben jeg jobbet i Oslo ønsket å bli filmet. Det ble tatt helt på sparket og jeg "spilte" meg selv på jobb, med blodprøvetaking, -behandling og analysering. Jeg var synlig i temmelig nøyaktig 32 sekunder, og de sekundene ligger i to bolker på instagramkontoen min - et godt stykke tilbake i tid. 

Jeg har ingen stjerner i øynene, akkurat. 

 

4 kommentarer:

  1. Mer gøy enn rart tenker jeg.

    SvarSlett
  2. Tja, tviler på at det blir så mye gøy ut av det, egentlig. Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å bli kontaktet. Og så er det litt rart fordi det er ganske "out of characther" for meg. :)

    SvarSlett
  3. Tøft, det kan jo hende at det er akkurat deg de trenger en dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa, det kan jo hende. Men mest sannsynlig er det noen helt andre - i en annen landsdel. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...