© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 11. oktober 2015

Smigret

Det er jo ganske smigrende når en fagsjef tar meg for ti år yngre enn jeg er, og nattevaktskollegaen min denne helgen fortalte sin mann at hun hadde vakt med ei i midten av 30-årene!



2 kommentarer:

  1. Haha, sånt er festlig! Opplevde det før, men det begynner å bli en stund siden nå... Hmmm... O_o

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...