© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 5. oktober 2015

Skuffet

Jeg har hatt bursdag. Hvis man er med i diverse kundeklubber hender det at man får bursdagskuponger. Jeg har fått fra Zizzi, Plantasjen, Kitch'n og Ellos. Ellos slår til med et produkt du kan få på betingelse at du kjøper noe av dem innen en viss frist. I år var det shampoo og balsam. Nyttige produkter som de fleste av oss bruker. Derfor bestemte jeg meg for at ok, shampoo og balsam kan jeg bruke, selv om det er et annet merke enn det jeg pleier, så da får jeg se om jeg finner noe annet lurt hos dem samtidig, slik at jeg kan få dette tilbudet.

Så jeg setter meg ned foran PCen og bruker lang tid på å finne noe. (Og la meg legge til at jeg ikke kan fordra å lete etter klær, for jeg er stor i størrelsen og alt bare minner meg om hva jeg ikke kan bruke og se til å slanke deg, din feiting!) Til slutt er det på tide å slå inn rabattkoden for å veksle ut gaven min. Gjett hva.

De har gått tom for den varen, men de kan tilby meg noe annet i stedet. Mascara og foundation. Noe fordømt tull! Jeg bruker ingen av delene! Kunne de ikke i det minste erstattet varen med tilsvarende i et annet merke?! Jeg kan ikke bruke mascara en gang, for jeg har ikke vipper nok, så takk til Ellos for at dere gnir det (også) i fleisen på meg.

Jeg husker ikke hvordan det var i fjor, men da fikk jeg også et helt verdiløst produkt. En BB-krem som var altfor mørk i fargen til at jeg kunne bruke den. Jeg tror det også var et erstatningsprodukt fordi det opprinnelige produktet var utsolgt, og jeg hadde ikke mulighet til å velge fargenyanse.

Fordømte fjotter! Jeg er skuffa, Ellos!

As if!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...