© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 15. oktober 2015

Magert

PT-en min fikk en oversikt over to uker av mitt matinntak, og har, ikke helt uventet, kommet til at det er et stort forbedringspotensial. Grunnen til at hun ikke tar betalt for å gi meg kostholdsveiledning, er ikke for å være snill, men fordi hun bruker meg som testpilot på en nettside. Helt greit for meg.

Nå blir alt jeg putter i munnen derfor også ført inn på Diett.no, hvor PT-en kan se hva jeg fører opp. De matvarene jeg ikke finner i matvarelistene, kan jeg enkelt legge til selv. Treneren kan også lage egne dagsmenyer for meg som jeg kan hente ned og bruke. Til nå har jeg brukt dette i to fulle dager, og jeg er i grunnen stolt over at jeg ikke har spist noe usunt i de to dagene. Det er lenge siden jeg har gått 48 timer uten at noe usunt har gått ned. Faktisk har begge dagene vært på under 1600 kcal, og det har vel kroppen min mer enn godt av akkurat nå.

Men mager cottage cheese ... Det var ikke det helt store, altså. Selv om det var blandet med godt, PT-anbefalt syltetøy.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...