© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 16. september 2015

Hit og dit

Ja, jeg vet. Det ble visst en liten bloggpause. Er det tomt mellom ørene, blir det skrevet lite. Såret på leggen har gradvis blitt bedre, og nå er det bare et mer eller mindre kledelig arr igjen. En strek tegnet med en bred, rosalilla permanent tusj.

Jeg var på min første PT-trening igjen etter at moroa med leggen begynte. Da hadde jeg fortsatt et beskyttende plaster over. Treningen gikk overraskende bra, til tross for at restene etter en forkjølelse fortsatt sitter igjen i dypet av lungene. Før dusjen etter treningen, tok jeg av plasteret for å se hvordan arret så ut, og det ser faktisk bra ut. Huden rundt er naturlig nok ødelagt av den fordømte sportstapen, så står det på meg, blir det svært lenge til neste omgang med sportstapeplastring av den leggen!

Og apropos det - jeg har fått innkalling til kirurgisk poliklinikk allerede i neste uke! For "undersøkelse og eventuell behandling" som det stod i brevet. Jeg håper da virkelig at de bare skal kikke på leggen, for jeg orker ikke sette i gang med en ny omgang med plastring ennå! Uti februar passer meg i grunnen best. I januar er det nemlig årskontroll og siste møte med livsstilsendringskurset, og jeg vil helst bruke høsten på å trene meg opp til det.

I helgen som var, var vi i konfirmasjon i Oslo. Det var veldig hyggelig. Nevøen min pakket opp gavene og leste opp kortene etter maten, og da han kom til vårt kort leste han bare opp diktet jeg hadde funnet på nettet. "Du må lese det andre som står på kortet også!", sa jeg til ham. Han så lite lysten ut på det, jeg tror han sliter litt med håndskrift, og fortsatte "Det som står nederst på kortet, under den trykte teksten". Der hadde jeg skrevet den personlige hilsenen fra oss. Og da kom kongekommentaren fra nevøen: "Pengegave er satt inn på kontoen!". Full flir og mye latter rundt bordet. 

Kommende helg blir det tur til Trondheim for å treffe fellesjubilanter med mye mimring og vandring på gamle og nye trakter. Jeg gleder meg! Håper været blir bra slik at jeg får tatt litt bilder av Nidarosdomen.

Og snart er det bursdag. Hva skal man ønske seg i år da, bortsett fra ansiktskrem? 

 

2 kommentarer:

  1. Og bilder av Nidarosdomen ble det! ;) Kjekt med Instagram... ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja - det ble noen bilder. Men været var så kjipt at det dårlig med fotosafari i Trondheim. :/

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...