© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 1. september 2015

Gavekortuttak

Til bursdagen min i fjor fikk jeg et gavekort av mannen på hele 90 minutters ansiktsbehandling med massasje. Jeg har spart på det, og i mitt stille sinn ønsket å bruke det når jeg hadde klart å ta av meg 10 kg. Nå nærmet det seg utløpsdato på gavekortet, og vektnedgangsmålet var ikke nådd, men pytt pytt! Jeg manglet bare 2 kg, så jeg er ikke så veldig skuffet egentlig.

I hele nitti minutter lå jeg og ble dillet og dullet med og fikk påsmurt det ene og det andre, varmt og kaldt om hverandre. Herlig! Da hun var ferdig, ble jeg spurt om hun skulle legge på sminke for meg. Jeg kan ikke sminke. Enkelt og greit. Så jeg sa jatakk, gjerne.

Fin og fjong følte jeg meg da jeg dro derfra. Kjøpte meg favorittmaten, sushi, og gikk innom en sminkebutikk og sa at jeg ønsket hjelp til å kjøpe slik sminke jeg hadde på meg. Der fant hun frem to koster, en primer og en liten fargepalett. Så nå er jeg, for første gang i mitt liv, stolt eier av hele tre sminkekoster. Og en primer. Kanskje på tide når man har passert 40 år, vil noen si. Frem til nå har jeg kun benyttet primere på laboratoriet under PCR-metodikk for å påvise genmutasjoner. Det er en helt annen type primere, for å si det mildt. 

Dagens fangst.
 

1 kommentar:

  1. Hehe, jeg har en 17-åring som kan ALT om sminke. Tror hun har et tonn med ulike produkter... Jeg sjøl har lite peiling. Har kjøpt noen (dyre) produkter som bare blir liggende, bortsett fra de to gangene i året jeg gjør et lite forsøk på å shine meg opp! ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...