© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 24. september 2015

En fin tur

Trondheimsturen var veldig hyggelig. Å dra rett etter nattevakt gikk bedre enn forventet. Vi hadde ei relativt rolig vakt, og jeg fikk hvilt hodet i et par timer, kanskje. Slumring på flyet og flybussen, og så var jeg på hotellet. Der var planen min å sove litt før jeg skulle kjøpe meg noe middag, helst sushi og kanskje få tatt litt bilder av Nidarosdomen med mer.



Vel ankommet på hotellet var det bare å innse at jeg hadde tatt med meg møkkaværet fra Sørlandet, og da jeg kikket ut hotellvinduet og oppdaget oppholdsvær, var det bare å benytte sjansen til å dra ut med en gang. Sove kunne jeg gjøre senere.

Jeg tok meg en runde rundt Nidarosdomen og tok litt bilder, men så kom regnet tilbake. Da gav jeg opp og travet ned til Trondheim Torg hvor jeg hadde lokalisert en sushisjappe, og dermed var middagen i havn. Og det var alt som skjedde fredagen, hvor resten av kvelden ble gjennomført i halvhorisontalen foran hotellrom-TVen.

Lørdag formiddag var det en liten omvisning i Laboratorietbygget til St.Olavs hvor en drøy håndfull "medstudenter" deltok, og på kvelden var det treretters og oppmøte av halve klassen. Det var utrolig artig å møte så mange gamle kjente igjen! De fleste var dønn lik seg selv, til tross for alle årene som har gått.

Hvis været var ok, var planen at søndagsformiddagen skulle være fotoformiddag, men regnet silte og jeg måtte dra relativt tidlig for å rekke flyet hjem. Skuffende lite kameratid, men en veldig kjekk tur! Nå er det snakk om å ta en ny gjenforeningsfest om fem år.

Den spennende utsikten fra gate 29 på Værnes flyplass.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...