© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 15. august 2015

Krokete

Det tok oss bare fire år, men endelig har vi fått en løsning på problemstuekroken vårt! I et uvant innfall dro vi på Bohus sitt salg og fant sannelig en tv-benk vi begge to likte! Etter å ha inspisert herligheten i butikken ble vi enige om dette var løsningen og bestilte benken.

Ei snau uke senere kunne vi hente den og enda en uke senere begynte mannen på puslespillet. To-tre timer senere stod benken ferdig montert, og fornøyd ryddet vi TV-kroken for nips, elektronikk og gammel benk. Ikke så rent lite stolt flyttet mannen den nye benken på plass og begynte å koble elektronikken sammen igjen.

Heldigvis var han ikke kommet lenger enn at komponentene var satt på sine respektive plasser før han prøvde lukke frontdøra. Det lot seg ikke gjøre! Komponentene var for store! Etter noen øyeblikks katastrofetanker kom han til at bakveggene kunne fjernes uten større anstrengelser, og dermed løste det seg.

Dagen etterpå oppdaget vi at universalfjernkontrollen ikke funket gjennom stoffet i frontdøra ... Heldigvis (igjen) er mannen oppegående på el-fronten, så han fant ut hvordan han skulle løse det problemet også. En eller annen duppeditt ble satt inni benken for å motta signalene, og nå funker alt som det skal.

Nå er vi superfornøyde med vår nye TV-benk, begge to! Kroken ser MYE bedre ut.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...