© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 16. juli 2015

Snart ferie!

Etter litt frem og tilbake fikk jeg endelig kontakt med NAV Forvaltning på telefon i går. Der fikk jeg utsatt fristen med én uke, slik at det er  håp om at den nylig sommerferieankomne personalansvarlige kan fikse opp i dette selv, uten at en nestnestnestsjef må svette seg gjennom oppgaven. Så nå kan jeg bare vente og håpe at jobben min fikser opp.

I morgen begynner endelig min egen sommerferie, og vi drar til Oslo på ettermiddagen en gang. Jeg må sove ut etter fjerde og siste nattevakt, og mannen må jobbe litt før han også går ut i ferie. Hvis det blir vær til det på søndagen, tar vi oss en tur i Ekebergparken. Det ser ut som en artig plass med mange fotoops.

Og så har jeg oppdaget at jeg har tatt av meg en kilo etter PT-treningspauseferien! Ikke verst!

 

1 kommentar:

  1. Da er vel også du godt i gang med ferien, ja? Kos deg! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...