© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 12. juli 2015

Nedgangstid

Ja, ja. Det går ihvertfall rette veien. Skjønt det kunne gjerne gått fortere, men da må jeg gjøre litt mer med kostholdet og småspisingen min.


Fitbit holder tellingen for meg. Jeg er litt usikker på fra når disse kiloene ble telt fra, for jeg har jo tatt av meg mer enn 3 kg siden jeg begynte! Hvis de siste vektmålingene mine er til å stole på, så er jeg nærmere 8 kg lettere siden det tyngste.

Jeg lurer på om det kan være 3 kg siden jeg la inn et spesifikt vektmål i Fitbit. M-m, der tenker jeg det ligger!

4 kommentarer:

  1. 3 kg, 8 kg - det er uansett veldig bra! Du har vært mye flinkere enn meg. Jeg holder på nyttårsforsettet mitt om å ikke handle nye klær før jeg har gått ned 10 kg - det vil si at jeg ikke har kjøpt meg noe nytt i år... Begynner å trenge ei ny bukse snart nå, altså! O_o

    SvarSlett
    Svar
    1. Det eneste nye tøyet jeg har kjøpt så langt i år er treningstøy og sokker. Skal se om jeg kan gå ned enda mer i vekt før jeg kjøper nytt vanlig tøy. Jeg jobber meg sakte, men sikkert nedover. Har et gavekort på spa-behandling som går ut i høst, og som jeg tenkte bruke som belønning etter 10 kg vektnedgang. Jeg nærmer meg! :)

      Slett
  2. Minus 3 er veldig bra, stå på!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Men nå er nok sannheten nærmere minus 8, heldigvis. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...