© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 30. juli 2015

Ferien så langt

Første halvdel av ferien er over, Oslo-tur unnagjort og det er også korets konsert. Endelig ble lyden av koret bra! Vi har ofte slitt med dårlig korlyd på konserter, men denne gangen funket det. Jeg håper noen fikk med seg navnet på lydteknikeren!

Det har blitt endel slacking i ferien til nå. Det skal bli litt mer slacking noen dager fremover også, men så er det skjerpings. Akvariene må rengjøres, huset må vaskes før svoger kommer på besøk, ny PT-time står for døren og dagen etter PT-en skal det fjernes en føflekk eller to.

Apropos helse; Jeg var hos naprapaten igjen denne uka, og fortalte at korsryggen min har vært nokså lei den siste måneden. Jeg mente at det var rygghevøvelsene med PT-en som forårsaket det, og da sa naprapaten at jeg ikke skulle gjøre den øvelsen noe mer. Jeg har vært skikkelig plaget i korsryggen. Når jeg har sittet lenge, så klarer jeg ikke rette ryggen når jeg reiser meg. Jeg ser ut som en gammel krok en stund. Og har jeg stått eller gått lenge, så sliter jeg med å finne en god stilling når jeg setter meg. Heldigvis har jeg fått noen øvelser å gjøre hver dag, og for en gangs skyld har jeg vært flink til å gjøre hjemmeleksen. Må nok fortsette med hjemmeleksene en stund til.

Og så har det vært Tall Ships Races her på Sørlandet! Det var livat!



Ingen dum utsikt fra konsertscenen vår!



1 kommentar:

  1. Jeg har hatt stor hjelp av kiropraktor, ryggsmerter er jeg litt for kjent med, og en legevenn sier at man ikke skal gjøre øvelser man får AU av. ;) Lykke til!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...