© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 11. juni 2015

Burde, burde

For et par dager siden var jeg skikkelig fornøyd med egen treningsinnsats. Ikke bare hadde jeg hatt PT-time tidligere på dagen, men jeg valgte til og med å sykle til kveldens korøvelse i sentrum! Jeg valgte sykkeljakka jeg kjøpte i et halvt motivert øyeblikk for to år siden, men det viste seg at den puster veldig dårlig, så jeg svettet som en tulling da jeg kom frem til korøvelsen. Men gode ord fra korkolleger, jobbkolleger og fb-venner veier opp for ei svett skjorte. Er det fint vær til neste øvelse, gjentar jeg bragden, men velger litt andre klær.

I lettere eufori over egen treningsfortreffelighet vurderte jeg faktisk å sykle til nattevakta dagen etterpå. Jeg hadde jo allerede syklet over halve distansen på vei til koret, så litt lengre skulle vel gå greit, tenkte jeg. Før neste dag slo til med lemstre sete- og lårmuskler. Planene ble revurdert og modifisert til å kanskje heller gjelde den siste nattevakta, så kunne kroppen ha et ekstra døgn å komme seg på. Man må jo ikke ta i for hardt, heller. Det vet jo alle.

Klokka seks i dag morges, etter en våken natt på jobb, og bare halvannet time unna hjemreise, konkluderte jeg med at ikke f*** om jeg kommer til å være våken og opplagt nok til å gidde å sykle hjem etter neste nattevakt! Her gjelder det bare å komme seg raskest mulig hjem og til sengs!

Men til helga, kanskje?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...