© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 6. juni 2015

Sommerskodd

Noe sent, men adskillig bedre enn aldri; I går fikk jeg endelig skiftet til sommerdekk på bilen min. Jeg kan nok trygt anta at frostfaren er over for denne gang. 

Og i dag fikk mannen endelig satt opp en krok ved inngangsdøra, slik at jeg kan henge en ampel der. Vi snakket om det og planla i fjor, men det måtte tydeligvis gå et modningsår før han fikk fingeren ut. I tillegg fikk han satt fast en kostholder på veggen når han først var i sving. Nå slipper feiekosten å gå i bakken hver gang det blåser stikker og stein. Det er fremskritt å spore!


Jeg kjøpte en grow-in-ampel-pose hos Mester Grønn etter å ha sett en i bruk på NRKs Grønn Glede-program. Jeg håper den holder seg nogenlunde fin i form og farge fremover. Er det ikke fine farger på blomstene jeg kjøpte? Likte særlig godt den duse, lyse blålilla fargen på petuniaen. Jeg har tre planter oppi posen, og de står i plastpottene de ble kjøpt i. Blomstene er litt uregjerlige akkurat nå, men jeg håper at stilkene vil henge litt mer ned etterhvert og at ampelen blir frodigere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...