© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 11. mai 2015

Vårbilder

Plutselig fyker dagene igjen. Jeg har hatt nattevaktshelg og en av de roligste natt til søndag noensinne. Vi er to på vakt, og totalt tok vi blodprøve av seks pasienter gjennom hele vakta! I tillegg kom prøver på fem pasienter som avdelingene selv hadde tatt. That's it! Helt utrolig, men så er jo russen på tokt i en annen landsdel, og det gjorde nok et visst utslag er jeg overbevist om. De to andre nettene var det litt mer å gjøre, men ikke noe det er verdt å klage over.

Våren har kommet til Sørlandet, selv om været i dag har vært ganske fuktig. Da er det helt greit å bruke store deler av dagen til å sove ut. Søndag var det derimot et helt fantastisk vær her, men da sov jeg også bort de fleste soltimene. Fikk tatt litt bilder på vei hjem fra jobb, og noen ser du her:




4 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder!

    Hva er det nederste bilde av? Utrolig flott farge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal være kirsebærtreblomster. :)

      Slett
  2. Så fine bilder! Det er deilig med vår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er så utrolig deilig å se det grønnes og at det er så lenge lyst om kveldene nå! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...