© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 15. mai 2015

Meh

Ahhh ... Fridager midt i uka er gull verdt, særlig når det er flott vær ute og man faktisk våkner på ei skjebelig tid og får litt ut av dagen. Jeg har endelig fått pottet om en plante kjøpt forrige uke, og hengt den opp på veggen slik at den kan beundres fra veien. Ikke at jeg er noe hagemenneske, som du allerede vet, men det ser jo unektelig mye bedre ut med levende planter rundt huset. Særlig til 17. mai.

Og apropos levende planter; Jeg har endelig fått sådd både jungelagurk- og sukkerertfrøene. Optimistisk sådde jeg bare to av hver i håp om at begge vil gro og bli fine planter etter hvert. Forhåpentligvis vil de gro raskere enn blomkarsefrøene jeg sådde tidligere, for der er det fortsatt ikke rare greiene å skryte av. Skjønt da jeg kikket riktig nøye etter, kunne jeg muligens kanskje se antydning til spirer nesten klare til å bryte jordskorpa. Men det er kanskje bare ønsketenkning.

Mannen har til og med brukt baufila i dag og sagd til metallespalieret som dagens nysådde skal kunne vokse opp etter. Han hjalp også til med vindusvasken, så nå er alle vinduer vasket både inn- og utvendig. Jeg prøvde Kärchers vindusvasker, men ble ikke overvettes begeistret. Det ble streker når jeg brukte nalen fordi såpevannet tørket for fort. Har noen av dere brukt den og blitt fornøyd?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...