© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 9. april 2015

Vel overstått

Jeg fikk liksom ikke ønsket dere god påske før påska, for plutselig var jeg langt inne i påskejobbingen og så kom helga og så ble det liksom likevel for sent og da ble det aldri noe av det. Men jeg håper altså at dere har hatt en fin påske, alle sammen. Jeg har jobbet, som sagt. En del netter. Men jeg hadde fri selve påskehelgen; lørdagen og søndagen. 

Lørdagen var vi ute og handlet litt, men da vi skulle sette oss i mannens bil, var bilbatteriet dødt, og vi måtte ta min lille lekebil. Etter handlingen styrte vi fælt med å få hybriden min til å lade RAV-en til mannen, men vi klarte det til slutt. Først tok jeg meg en liten kjøretur for å fylle opp mitt bilbatteri, og deretter kjørte vi mannens bil en tur for å lade hans batteri. Da dro vi til ei flott strand i nabokommunen og tok mange fine bilder.


Søndagen dro vi opp på en liten dagstur til hytta til mine foreldre. Der ladet min far opp bilbatteriet til mannens bil enda mer, så nå har den litt mer juice å gå på. Det var forresten snø der oppe. Befriende lite av det her hjemme nå, men det kunne nesten snart komme et lite regnskyll for å få vekk alt støvet og pollenet som svever rundt.

I dag var jeg på livsstilsendringskursets nest siste dag. Siste dag er om ei uke. Og så er det halvårskontroll og helårskontroll og så er det slutt. Vi hadde sirkeltrening etter at vi var ferdige med å snakke om treningsplaner fremover. Alle måtte fortelle hvordan det hadde gått, hva man gjorde og om det var noen endringer vi burde gjøre, og så fikk vi litt råd av psykologen og fysioterapeuten som hadde dagen med oss. I garderoben etter sirkeltreningen hadde jeg en liten mental kamp med meg selv om jeg skulle dra på Elixia etterpå eller dra rett hjem. Fornuften vant heldigvis, og jeg trasket på tredemølle i 45 minutter mens jeg så på Big Bang Theory på en av tak-TVene. Jeg må huske å få meg noe musikk på ørene snart!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...