© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 12. april 2015

Jeg må bli flinkere

Jeg burde bli flinkere til å gjøre aktiviteter hjemme. Trene litt og sånn, og ikke bare lene meg på den ene PT-timen i uka. Jeg vet jo godt at det ikke er mye nok til å ha den store innflytelsen på kondis og vekt. En artikkel i VGs Vektklubben lister opp noen enkle hverdagsaktivteter som kan tas når som helst:

Ta 10 knebøy ved kaffemaskinen eller på badet, 10 utfall ved kopimaskinen, ta 10 push-ups bak kontorpulten, bøy i beina når du plukker opp noe fra gulvet, gjør tåhev når du venter på bussen og balanser på ett ben når du pusser tenner. Om mulig; gå eller sykle til eller fra jobb.

Det er jo så enkelt å ramse opp, og så vanskelig å huske på i hverdagen. Skjønt jeg går jo trapper på jobb. Men se hva jeg plutselig gjenoppdaget på gulvet og som har vært brukt som dørstopper ei stund:

Ser du den? Midt på bildet?

2 kommentarer:

  1. Er det en sånn kettlebell? Det har jeg aldri prøvd-

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt riktig, det er en sånn en! Mannen kjøpte en slik en for lenge siden, og den har igrunnen ikke blitt brukt særlig mye. Jeg burde jo bruke anledningen når vi først har utstyr i hus! Jeg har lært noen øvelser av treneren min som jeg kan gjøre. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...