© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 15. april 2015

Host

Etter bronkoskopien i forrige måned har jeg nå vært til kontroll hos samme lege. Hun fortalte at den stygge "røykhosten" kunne skyldes en moderat grad av tracheomalasi hvor lumen ved hoste kollaberer mer enn 50%. Dette kan skyldes EDS, men det er usikkert. Og det er ikke så mye å gjøre med det, annet enn å puffe på en mini-PEP i håp om å styrke tracheaveggene. Slimhosten ville hun henvise meg til en ØNH-spesialist for å sjekke ut. Helt topp, men det var lang ventetid. Ihvertfall til etter sommeren, om ikke enda senere. Så så langt er jeg med den saken.

Mini-PEP.  Ser mer ut som et leketøy enn medisinsk hjelpemiddel.
Ny PT-time er gjennomført, og denne gangen gjorde jeg blant annet markløft. Eller "sumovektløft" som hun kalte det. Artig med noe nytt, og som forventet var det tungt. Men hun skryter stadig på meg en sterk kropp, så det er kanskje håp om å få litt muskler etterhvert. Det ble mye trening av armene denne gangen. Og PT-timer helt ut til slutten av juni er satt opp.


1 kommentar:

  1. Jeg kjente jeg ble støl bare jeg så bildet.... lykke til!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...