© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 22. mars 2015

Vondt i brystet, svett i pannen ...

Støl i ben og arme! Velkjent omskriving av en kjent sang, og ikke uventet aktuell i disse PT-dager. Jeg har riktignok ikke hatt brystvondt, men svetten har rent og særlig overarmene fikk juling forrige trening. Armene ble så støle at jeg ikke klarte å rette dem ut. Jeg måtte bruke den motsatte armen til å fysiske brekke opp armene til fullt utstrekk. Overarmene hovnet også noe opp, for de kjentes harde og annerledes enn de normalt gjør. I dag er de tilbake i vanlig puddingform, men det tok tre dager før jeg kunne rette ut armene uten at det gjorde vondt. Fredag kveld var de mer eller mindre tilbake til normalen.

Jeg vurderte å få tatt en blodprøve og måle CK-verdien, men slo det fra meg. Man har jo lest endel om rabdomyolyse i det siste (HER og HER), men ingen andre unormale tegn fulgte. Ettersom armene nå er normale, anser jeg uansett faren som over. Jeg skal heller være litt oppmerksom fremover, sånn for sikkerhets skyld. Jeg er jo ikke akkurat veltrent, for å si det pent.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...