© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 26. mars 2015

Tall for uke 12

Dere er sikkert allerede møkklei disse tallene jeg ramser opp ukentlig nå, men bær over med meg. Det kommer til å gå over etter hvert.

Forrige uke gikk jeg totalt 52 526 skritt, med et dagsgjennomsnitt på 7504 skritt og 12 177 skritt på den mest aktive dagen. Jeg gikk visst 76 etasjer i løpet av uken, med dagsgjennomsnitt på 11 etasjer og 17 på det meste. Jeg gikk bare ned 0,3 kg med en halvkilo mellom tyngste og letteste vekt gjennom uken, og så hadde jeg en gjennomsnittlig søvn på 4 timer 36 minutter per døgn.

Fitbit har et litt snodig "belønningssystem" eller motivasjonsfakta du får underveis. Når du passerer diverse milepæler, får du en "badge". Et slags merke du liksom skal bli stolt av og motivere deg til videre aktiviteter. Milepælene gjelder når du har gått et visst antall etasjer, satt personrekord til over en viss skrittmengde per døgn og slike ting. I dag fikk jeg en ny badge. Siden jeg tok Fitbiten i bruk, har jeg gått like langt som Londons undergrunnsbane er lang. Ska' sei.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...