© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 4. mars 2015

Flere tall

I følge Fitbit så var forrige uke en nokså slapp affære. Jeg gikk totalt bare 31 087 skritt, hvor gjennomsnittet ble 4441 skritt/døgn. Den mest aktive dagen gikk jeg 11 709 skritt. Jeg gikk totalt 63 etasjer, med et gjennomsnitt på 9 etg/dg og 13 etasjer på det meste. Bare 0,2 kg gikk jeg ned i vekt, med 0,6 kg i differanse mellom letteste og tyngste vekt i uka som gikk. Og så sov jeg gjennomsnittlig 6 timer og 21 minutter hver natt.

I morgen er det ny kursdag. Jeg håper virkelig vi ikke skal bruke beina så mye på den treningen, for jeg er ganske støl selv om jeg ikke brukte beina mye på PT-timen min. Beina mine er bare ikke vant til å bruke annet enn vanlige gåmuskler. Ettersom morgendagen antakelig er nok en halv dag, tenkte jeg å ta en ny tur på tredemølla på treningssenteret etterpå. Minst en halvtimes gange, tenkte jeg. Alt over det blir bonus.

I begynnelsen av uka var mannen og jeg ute og spiste på favorittrestauranten min. Mmmm, jeg er utrolig glad i sushi-mat!

Noe av det beste jeg kan få!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...