© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 8. februar 2015

Snart, snart ...

Nei, hva skal jeg si? Det går den veien høna sparker med treningen. Men til tirsdag ... Da!

For tiden er det kun konserten som står i hodet på meg. Korøvelse to ganger i uka i det siste. Nervøsitet. Øving med band. Øving med dansere. Øving med solister. Øving med lett koreografi av oss, så lett at vi attpåtil glemmer å synge når vi skal. Utrolig! I kveld har jeg sjekket garderoben etter passende konserttøy, og jeg har noe og må handle noe. Snart generalprøve! Og snart konsert.

Har også endelig kjøpt meg ei notisbok til å skrive alle gode ting som skjer. Det var lekse fra kurset. "Gullboka" kalte endringslæreren vår den. Jeg kaller den noe annet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...