© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 16. februar 2015

Så langt

Det ble litt stille her på bloggen en stund fordi koret har hatt konsert i helgen, og vi har vært fryktelig opptatt med forberedelser til det. Det ble en knallkonsert og nesten full sal! Det ble solgt mer enn 800 billetter - vi vet ikke de eksakte tallene ennå. For en opplevelse det var! Det ryktes om en reprise om ett år, men vi får høre hva som sies på neste øvelse. Hadde det ikke vært for avslørende, skulle jeg delt et par videoer av oss som er lagt ut på YouTube.

Når det gjelder trening ifm. livsstilsenringen, så har det gått åt skogen til nå. Mye pga. alle konsertforberedelsene, men jeg har som nevnt meldt meg inn på et treningssenter, og skal ha første PT-møte om ei drøy uke. Før den tid er det ny EFF-kursdag hvor jeg nok må bekjenne mine treningssynder, men i det minste kan si at det står på timeplanen før neste kursdag etter det igjen. Det jeg derimot kan skryte av, er at jeg har tatt av meg 3-4 kg bare på små kostholdsendringer.

Kurven peker rett vei.

1 kommentar:

  1. Så bra at konserten gikk bra, og så motiverende det er med vekten.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...