© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 2. februar 2015

Intet å bli imponert over

I dag skulle vi gå tur. Hvit snø og flott solskinn. - Og sår hals. Fanken! Mannen var flink og kom seg ut. Jeg pinglet ut og holdt meg inne med den såre halsen min. Koret skal ha konsert om snaue to uker, og jeg vil være med! Derfor pingling fra min side. Går det an å "skryte" med at jeg ihvertfall skiftet på sengene i dag? Som en slags kompensasjon på manglende gåtur?

Tror nok ikke formen min var helt på topp i dag, uansett. Da mannen kom tilbake fra gåturen, var jeg på vei til sofaen for å sove litt, for jeg ble så sykt trøtt. Og der sov jeg i et par timer, til tross for mange timer i senga. Jeg slet riktignok med å sovne natta før, og endte opp med to varmeflasker og musikk på ørene for å slukne. Jean Michel Jarre er fast sovemedisin når det trengs musikk. Anbefales!

For å legge flere stein til helsebyrden, ble det pizza på døra i dag. Jeg orket ikke lage middag da jeg ble vekket fra sofaen.


4 kommentarer:

  1. God bedring!

    Håper du blir frisk til korkonserten, er så kjedelig å gå glipp av sånt.
    Sengetøyskift må vel gå som skigåing, ja det synes jeg.

    God bedring!

    SvarSlett
  2. Du er så flink at du kan tillate deg en pizza. Jeg er bittelitt misunnelig på pulsklokken din. Og jeg er her, og leser, selv om blogger hater meg og bare tidvis lat meg kommentere med et tidligere alias.
    Mvh
    Myrsnipa

    SvarSlett
    Svar
    1. Wee, du er her! Godt å se livstegn! :D
      Jeg er ikke flink i disse dager, dessverre. Etter kurset har det vært smått med trening fordi jeg har konset så på konserten (to korøvelser i uka) og vært så trøtt etter jobb at det har kun vært soving og data. Men jeg skal skjerpe meg! Lover! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...